Follow-up

Wij verzorgen jouw follow-up als de beurs nog bezig is of erna. Een bezoeker die net bij jouw op de stand was ontvangt na registratie en kwalificatie bijvoorbeeld een SMS-bericht waarin je hem bedankt voor zijn bezoek op jouw stand. Vervolgens ontvangt hij daarna een e-mail met een PDF of een link met informatie waar je met hem over hebt gesproken. Deze komt binnen op zijn smartphone, terwijl hij nog op de beurs is.

Scheider-Electric-Fairleads-#4 Akzo-Nobel-JEC-Fairleads-#4

Wij verzorgen de volgende follow-up mogelijkheden:

  • Follow-up cyclus
  • Follow-up e-mail
  • Follow-up DM
  • Follow-up SMS
  • Follow-up calls; telemarketing

Bekijk ons portfolio voor enkele follow-up voorbeelden zoals bijvoorbeeld Schneider Electric en Akzo Nobel De follow-up kan natuurlijk ook per post, zoals we dat bijvoorbeeld deden voor AbbVie en Biogen Idec

Activatie

Met onze creatieve en effectieve activatie-concepten zorgen we voor betere en meer beursleads. Door een gerichte benadering voor- tijdens en na de beurs zal het percentage “primaire doelgroep” toenemen. Dit maakt je beursdeelname nog effectiever. Bekijk hier de enkele cases van onze activatie-concepten:

Biogen-de-slimste-arts-uitnodiging  Luncbeck-NvvP-2015-Fairleads-#4

Bent u de slimste arts?                                                                          Bekijk het vanuit een ander perspectief

 

Fairleads-BLG-Wonen-Woonbeurs-2014-promodames  Akoesta stuiterballen web

Win je woonwens                                                                                   Loopt u elke dag stuiterend de deur uit?

Meer weten?

Wil je meer weten over een betere conversie tijdens jouw beurs? Vul dan nu het formulier in. Alvast dank voor je bericht!