Wacht niet af wie er ‘toevallig’ je stand oploopt

Een beursdeelname vergt een grote investering. Concrete opbrengsten zijn vaak moeilijk vast te stellen. Wij zijn ervan overtuigd dat opbrengsten verbeterd kunnen worden door een creatieve en integrale aanpak. Zorg ervoor dat je de juiste mensen ontmoet op je beurs, zorg ervoor dat alles in het teken staat van een duidelijke doelstelling en zorg voor een éénduidige boodschap. Wacht niet af wie er toevallig je stand oploopt.

Dialoog met je doelgroep

Met een goede campagne, gericht op de juiste doelgroep, verbeter je het rendement van je beursdeelname. Waarom je tijd verspillen aan mensen die niet in je doelgroep vallen? Weet je doelgroep wel dat je op de beurs bent? Is er een goede reden voor je doelgroep om naar jou toe te komen? Wat heb je je doelgroep te vertellen of te bieden. Een beurs is de uitgelezen kans om ” live te communiceren” met je doelgroep en een dialoog aan te gaan.

Event lead management proces:

Event Lead Management Proces - Fairleads Marketing

 

Wij kunnen het volgende voor jou doen rondom beurscampagnes:
  • Beursanalyse: welke beurzen passen bij jouw organisatie?
  • Beurscampagnes: concept,creatie en uitvoering (van uitnodiging tot follow-up)
  • Online en social media campagnes
  • Schrijven van briefings
  • Opstellen en uitvoeren van communicatieplannen
  • Evaluatie van beursdeelnames
  • Rapportages

Met welke campagne bereik je je doelgroep en zorg je voor activatie? Van uitnodiging tot standontwerp, beursflyers en follow up. Alles passend in één concept en met maximale bijdrage aan jouw beursdoelstelling.

Bekijk hier een aantal van onze projecten

Meer weten?

Wil je meer weten over een betere conversie tijdens jouw beurs? Vul dan nu het formulier in. Alvast dank voor je bericht!