Op een beurs wil je in contact komen met de juiste bezoekers. Op veel beurzen loopt een diversiteit aan bezoekers rond en niet iedereen is jouw doelgroep. De kunst is om jouw doelgroep daaruit te filteren en ze op je stand te krijgen. Wacht dus niet af wie er ‘toevallig’ je stand op loopt maar bedenk iets waarvan je weet dat het je doelgroep bezighoudt.

Bezoekers
Bezoekers Niet alle beursbezoekers vallen binnen jouw doelgroep
Doelgroep
Doelgroep Filer jouw doelgroep uit de bezoekers met een gericht concept
Voor- tijdens- en na de beurs

Met een goede campagne, gericht op de juiste doelgroep, verbeter je het rendement van je beursdeelname. Waarom je tijd verspillen aan mensen die niet in je doelgroep vallen? Weet je doelgroep wel dat je op de beurs bent? Is er een goede reden voor je doelgroep om naar jou toe te komen? Wat heb je je doelgroep te vertellen of te bieden. Een beurs is de uitgelezen kans om ” live te communiceren” met je doelgroep en een dialoog aan te gaan. En je hebt hier als exposant veel invloed op. Zowel voor-, tijdens- als na de beurs. En dat elke beurs weer:

Vertel je boodschap met een interactieve game

Wij maken leuke games voor beurzen. Deze games helpen om jouw boodschap over te brengen op je doelgroep én zorgen ervoor dat men “automatisch” zijn gegevens achterlaat. Dit geeft jou veel haakjes om na de beurs weer contact op te nemen.

Spin & Win De digitale versie van het rad van fortuin
Verzin & Win Bezoekers denken met je mee met het slogan spel
Tweet & Meet Doelgroep interactie en social media bereik met het Twitter spel
Think & Fame Je bezoekers vergaren eeuwige roem met de leuke kennisquiz
Click & Catch Bezoekers spelen met jouw product met een onvervalste fall game
Shoot en Post Maak op je beurs meer impact op social media met een fotowedstrijd
Meer weten?

Wil je meer weten over een betere conversie tijdens jouw beurs? Vul dan nu het formulier in. Alvast dank voor je bericht!