Wij zijn specialist in marketingvraagstukken voor exposanten. Dit begint bij het helder formuleren van doelstellingen, doelgroepen en proposities. Pas als dat duidelijk is kunnen we bepalen of Live Communicatie een geschikt medium is om jouw doelstellingen te behalen. Bovendien kan een combinatie van verschillende media elkaar enorm versterken.

Live Communicatie is geen massamedium, maar heeft wel als belangrijkste pluspunt dat het de mogelijkheid biedt je doelgroep in levende lijve te ontmoeten. Dit maakt het een uitstekend medium voor een dialoog en staat het garant voor een grote impact bij je doelgroep.

Wij helpen exposanten bij het bepalen van hun beursstrategie. Welke beurzen, welke events of welke andere vormen van Live Communicatie? Strategie bepalen is de eerste stap. Vervolgens het uitvoeren en realiseren van de strategie, daar gaat het uiteindelijk om. Aan de hand van de doelstellingen bepalen wat de beste campagnes zijn. Inzet van de juiste mediamix, altijd geredeneerd vanuit perspectief van de doelgroep.

Leadsgeneratiemodel van Fairleads Marketing

Event Lead Management Proces - Fairleads Marketing

Marketingvraagstukken:

  • Strategie
  • Positionering
  • Merkbeleving
  • Activatie
  • Leadsgeneratie
  • Doelgroepanalyse
  • Doelgroeponderzoek
  • Expo-analytics
  • Beursanalyse
  • Expo conversie
  • Interim Marketing Management
  • Strategisch marketingplan
  • Ontwikkelen en uitvoeren van campagnes
  • Acties om meer leads te genereren
  • Social Media advies
  • Online marketing strategie

 Bekijk hier een aantal van onze projecten.

Meer weten?

Wil je meer weten over een betere conversie tijdens jouw beurs? Vul dan nu het formulier in. Alvast dank voor je bericht!