Happy spaces, happy faces

Happy spaces happy faces fairleads

Beursbezoekers ervaren op de stand van Akoesta het genot van een goede akoestiek. Boven de stand hangt een enorme akoestische koof; niet verkeerd op een drukke beurs met veel geroezemoes.

Continue reading

Gold Rush: zoek het goud!

fairleads phenomworld goldrush doosjes

Op de stand van Phenomworld is er sprake van een echte Gold Rush. Pak een sample, leg het onder de microscoop en check of er goud in zit! De gelukkige goudzoeker wint mooie prijzen

Continue reading

Zet je praktijk in the picture

Bezoekers van de beurs Zorg & ICT kunnen op de beursstand van Zorgdomein met de hele praktijk op de foto en deelnemen aan de ZorgDomein prijsvraag over de zorgmessenger Patiëntoverleg.

Continue reading

New light on cancer treatment

fairleads steba a new light

Voor de introductie van een nieuwe behandeling tegen prostaat kanker (lichttherapie en medicijn) van STEBA Biotech hebben wij het standconcept gerealiseerd: “A new light on prostate cancer treatment”

Continue reading

Win je Woonwens

Fairleads BLG win je woonwens

Win je Woonwens op de stand van BLG Wonen op de Woonbeurs. Een stand activatie waarbij het resultaat 10x beter was dan de doelstelling! Financieel advies wordt leuk op deze manier!

Continue reading

Swipe & Tape the Box

Tape the Box op de stand van Laro Tape op de Webwinkel Vakdagen. Een leuke game waarmee standbezoekers mooie prijzen kunnen winnen. Vul je gegevens in en gamen maar.

Continue reading

Stroopwafels en tegeltjeswijsheid

Door de uitnodigende geur van verse stroopwafels word je vanzelf de stand van Ilionx op Big Data in getrokken. De stand is voorzien van bewegende ouderwetse tegelwijsheden in een modern LED Wall jasje!

Continue reading

Boommm! Fruitninja’s op de beurs

Een branded fruitgame op de stand van DP World in Berlijn. Maar ook interactieve tafels met demo’s, video-content voor verschillende doelgroepen en als klap op de vuurpijl een LED Wall als eyecatcher.

Continue reading