Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

Akoesta realiseert akoestische oplossingen voor bestaande ruimtes. Op de beurs Facilitair richt Akoesta zich op de zakelijke markt. Met de oplossingen verbetert Akoesta werkplekken. Op de beurs wilde men interactie creëren met de doelgroep. Hiervoor bedachten wij het “Wat maakt jouw werkplek beter?” concept. Bezoekers konden op een iPad aangeven wat voor hun een verbetering zou zijn voor hun eigen werkplek. Onder de inzenders werd een aantal boeken verloot met de titel: Pimp je afdeling. De inzendingen verschenen direct op een groot scherm in de stand. Bovendien weden alle suggesties gepost op het Twitteraccount van Akoesta, natuurlijk aangevuld met de juiste hashtags.

De actie leverde leuke antwoorden op zoals: “Betere koffie” of “Leukere collega’s”. Maar natuurlijk ook serieuzere antwoorden zoals betere bureau’s, betere akoestiek, meer planten of andere stoelen. Voor de Akoesta standbemanning een leuke manier om laagdrempelig in contact te komen met de bezoekers en het gesprek aan te gaan over de akoestische situatie bij ze op kantoor.

Related Projects
Meer weten?

Wil je meer weten over een betere conversie tijdens jouw beurs? Vul dan nu het formulier in. Alvast dank voor je bericht!