Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Win je WoonWens

Op de Woonbeurs stond BLG Wonen met het concept “Win je Woonwens”. Bezoekers kregen actief wolkjes aangereikt waarop ze hun woonwens kenbaar konden maken. Een uitbouw, een dakkapel, een kinderkamer, etc. De ingevulde wolkje kon met op de Wensboom plaatsen en de deelnemers maken kan op een geldbedrag om de woonwens waar te maken. De wensboom kon men vinden op de stand, in het blauwe huis.

Activatie

Promo-dames, voorzien van een grote wolk boven zich, liepen actief rond in de gangpaden. Bovendien liepen ze ook op station RAI om de bezoekers van de beurs te attenderen op de actie. Met de wolkjes in de hand liepen veel bezoekers rechtstreeks naar de stand van BLG.

Online

Ook online kon men een spel spelen en kans maken op een mooie prijs. De vormgeving van het spel was geheel in lijn met het standconcept. Ook in de stand kon men het spel spelen in de speciale speelhoek voor mannen.

Resultaat

Het aantal Woonwensen (met NAW-gegevens) overtrof alle verwachtingen en was bijna 10x zoveel als men vooraf had ingeschat. Ook het percentage afspraken voor een hypotheekgesprek dat uit deze Woonwensen kwam was meer dan goed.

In opdracht van Raul&Rigel hebben wij meegewerkt aan dit succesvolle concept.

 

Related Projects
Meer weten?

Wil je meer weten over een betere conversie tijdens jouw beurs? Vul dan nu het formulier in. Alvast dank voor je bericht!