Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Meer toegevoegde waarde voor de exposanten

Elk jaar organiseert Rexel de Aspergedagen. De Aspergedagen is een bekend en jaarlijks terugkerend evenement georganiseerd door Rexel. Voor dit evenement nodigt Rexel haar vaste relaties (elektromonteurs) uit. De (10) locaties zijn verspreid door het hele land, waardoor relaties niet veel hoeven te reizen om de laatste ontwikkelingen en innovaties van Rexel in samenwerking met haar partners te ervaren. Rexel wil de toegevoegde waarde van de Aspergedagen vergroten voor zowel de exposanten als de bezoekers. Men wil dit doen door de interactie te stimuleren en door meer inzicht te verkrijgen in de effectiviteit. Op de Aspergedagen staan circa 20 exposanten en per avond komen er gemiddeld zo’n 300 bezoekers.

Op de stand ‘ranken’ van producten

Wij hebben voor de Aspergedagen de registraties op alle stands verzorgd. De bezoekers die een stand bezoeker konden met behulp van een QR code en een iPad geïdentificeerd worden. Vervolgens kon de standhouder een aantal zaken toevoegen aan het contact, zoals de interesse van de bezoekers. Elke standhouder had op zijn stand een innovatief product. Bezoekers konden op elke stand via onze app dit product ‘ranken’; waarderen hoe innovatief men dit product vond. De scores werden realtime getoond op een groot beeldscherm in de vorm van een scorebord. Elke avond werd er een winnaar uitgeroepen die een leuke prijs ontving van Rexel

Achter de schermen ontving Rexel alle data en rapportages die men vervolgens weer kon delen met ‘hun’ exposanten. De exposanten konden vervolgens met de data aan de slag in de opvolging van de beursleads.

Related Projects
Meer weten?

Wil je meer weten over een betere conversie tijdens jouw beurs? Vul dan nu het formulier in. Alvast dank voor je bericht!