Wie is de slimste?

Think & Fame is een interactieve kennisquiz waarmee je de beursbezoeker uitdaagt om zijn kennis te testen. Think & Fame is uitstekend toe te passen als je echt inhoudelijk de dialoog wilt aangaan met je doelgroep. En die inhoud dat kan van alles zijn; vakgebied, productspecificatie, marktontwikkelingen, portfolio en nog veel meer. Zo hebben we voor een farmaceut een kennisquiz ontwikkeld voor neurologen genaamd: “De slimste arts”. Op een iPad kon men vijf echt inhoudelijke vragen beantwoorden. Wie dit het beste en het snelste deed verscheen in de top 10 op het beeldscherm in de stand en vergaarde eeuwig roem.

think-fame

Voordelen:

  • Interactief; extra activatie omdat bezoekers het leuk vinden om zich te meten
  • Traffic; extra aanloop door scherm met top 10
  • Registratie; na afloop van het event heb je een database met contactgegevens
  • Follow-up; met deze contactgegevens mogelijkheid tot follow-up
  • Leverbaar in meerdere varianten

 

CONTACT

 

Think & Fame kan helemaal in de gewenste huisstijl opgemaakt worden. De deelnemers worden vooraf gevraagd om zich te registreren (naam, e-mail, telefoonnummer). Vervolgens doen ze mee aan het spel. Aan het einde van het spel kunnen we nog een extra (commerciële) vraag stellen (bijvoorbeeld inschrijven voor nieuwsbrief). Think & Fame kan in verschillende varianten gemaakt worden met wisselende opties.

 

 

 

 

 

Meer weten?

Wil je meer weten over een betere conversie tijdens jouw beurs? Vul dan nu het formulier in. Alvast dank voor je bericht!