Skip to content

Activaties

Van toevallige passanten in het gangpad naar interactie met gerichte bezoekers op je beursstand!

Fairleads DP World

activeer je doelgroep

Een goede activatie zorgt voor interactie met je doelgroep. Het maakt van passanten in het gangpad, bezoekers op je stand. Online of offline. Een goede activatie bevat:

  • een registratie-element
  • een inhoudelijk element
  • een follow-up element
Bij een activatie kan je bijvoorbeeld kiezen voor kennisoverdracht (kennisquiz) of meer een fun-insteek (game). Door het aantrekkelijk te maken voor de deelnemers, bijvoorbeeld het winnen van leuke prijzen, zal men zich gemakkelijk registreren.

voordelen

  • Activeren van bezoekers
  • Registreren van bezoekers (naam, interesse, opt-in)
  • De stand-crew komt in contact met bezoekers
  • Zorgt voor een flow (proces) in de stand
  • Bevat content over jouw propositie
  • Verhoogt brand-awareness
  • Een (realtime) database met alle verzamelde informatie
  • Geeft een goede gelegenheid voor follow-up

inspiratie

Leuke voorbeelden van activaties met effect vind je hiernaast. Bekijk hier ook een aantal cases.

Direct klaar voor de follow-up!

Een activatie zonder resultaat is weinig waard. Bij elke activatie zorgen wij voor een inzichtelijke database die vaak realtime (al tijdens de beurs) beschikbaar is. Deze database leveren we aan in de gangbare formaten en kunnen daardoor gemakkelijk verwerkt worden.

Naast de database verzorgen we ook heldere rapportages van de activatie.

Met deze output kan je direct aan de slag met de follow-up. Wil je de follow-up ook door ons laten verzorgen? Ons team staat voor je klaar!

fair enough

Wil je ook beursleads optimaliseren?