Skip to content

leadsregistratie

Het registreren van leads-informatie is essentieel op een beurs. Het is de schatkist van je beursdeelname. 

Blijf in contact

Als je als exposant naar een beurs gaat wil je natuurlijk beursleads. Een beurs is een perfect moment om in contact met je doelgroep te komen.

Om na de beurs in contact te blijven met de bezoekers, is het essentieel dat je alle informatie over de lead goed vastlegt. Is het een beslisser, is er een behoefte, waar heeft men interesse in, wat is de gewenste opvolging? Dit soort informatie moet je direct vastleggen, zodat je meteen aan de slag kunt met de juiste follow-up!

Inrichten van de tool

Wij helpen je bij de keuze van het juiste systeem en helpen je met het inrichten van de tool.

Elke beurs werkt vaak met zijn eigen systeem. Wij hebben veel ervaring met de gangbare systemen en met het opstellen van de juiste vragenlijsten en instellingen voor lead generatie. 

 

fairleads leadsregistratie

Inzicht

Met de data maken we heldere rapportages die inzichtelijk maken hoe succesvol jouw beursdeelname is. Wat is de kwaliteit van de leads, wat was de drukste dag, waar had men vooral interesse in, hoe succesvol is de standbemanning? Allemaal waardevolle inzichten waarmee je in staat wordt gesteld de performance te verbeteren.

Voordelen

Afhankelijk van het betreffende registratie-systeem heeft leadsregistratie de volgend voordelen:

  • Data direct digitaal, dus minder verwerkingskosten
  • Snelle en gerichte follow up naar een gesegmenteerde doelgroep
  • Snel inzicht in de resultaten van de beurs
  • Vragenlijst vaak volledig zelf in te richten
  • Realtime toegang tot de data
  • Data in CSV of Excel na de beurs (uploaden naar CRM)
Fairleads P&O Ferries
fair enough

Wil je ook beursleads optimaliseren?