Skip to content

stand content

Het realiseren van stand content is een vak apart! Er zijn veel specifieke factoren waarmee je rekening moet houden op de stand. 

Wat wil je vertellen?

Wat wil je als exposant vertellen en hoe kan je dat het beste doen? Hoe lopen de bezoekers en waardoor worden ze getriggerd? Inhoud, kennis, winactie of een productdemo?

Voor veel exposanten maken wij animaties voor LED walls, video producties, standvisuals, demo’s en brochures.

Je stand is géén brochure!

Bij het samenstellen van de content voor je stand komt best wel wat kijken. Let bijvoorbeeld op het volgende:

  • Zorg voor een heldere en consistente boodschap
  • Denk goed na over de flow. Wat moet er zichtbaar zijn van grote(re) afstand (zoals het logo, pay-off, campagne) en wat juist van dichtbij in de stand (demo, kennis)?
  • Denk naast tekst en beeld ook aan video, LED-walls, demo-tafels, touchscreens, interactie. De mogelijkheden zijn enorm.
  • Hou rekening met andere stand-elementen zoals balies, meubilair, zuilen, display of brochureplanken. Het kan zijn dat deze ‘in de weg’ zitten.
  • Vermijd belangrijke content op knie-hoogte (klinkt logisch, maar gebeurt nog erg vaak)
  • Gebruik het juiste beeld- en bestandsformaat. Visuals in een stand zijn vaak groot!

Inspiratie

Leuke voorbeelden van goede stand-content zie je hiernaast.

Meer rendement met goede stand content!

Goede stand content heeft een aantal grote voordelen:

  • Bezoekers blijven langer op je stand
  • Zorgt voor betere zichtbaarheid op de beurs
  • Draagt bij aan jouw authoriteit in jouw domein
  • Zorgt voor gerichte bezoekers
  • Verhoogt je conversie
  • Verbetert de reputatie van je merk
fair enough

Wil je ook beursleads optimaliseren?