Skip to content

Services

Op veel beurzen loopt een diversiteit aan bezoekers rond en niet iedereen is jouw doelgroep. De kunst is om jouw doelgroep daaruit te filteren en met ze in contact te komen. Wacht niet af wie er ‘toevallig’ je stand op loopt maar richt je alleen op jouw doelgroep met activaties op de stand, vooraf gemaakte standafspraken, gerichte standcontent en het juiste registratiesysteem.

Stand activaties

Een goede activatie zorgt voor interactie met je doelgroep. Het maakt van passanten in het gangpad, bezoekers op je stand. Online of offline. Een goede activatie bevat een registratie-element, een inhoudelijk element en een follow-up element. Maar het gaat er vooral om dat je je doelgroep in het hart raakt!

Met een goede activatie verbeter je het rendement van je beursdeelname. Een beurs is de uitgelezen kans om in korte tijd een groot deel van je doelgroep live te ontmoeten.  

Standcalendar

Exposanten kunnen een Standcalendar gebruiken om vooraf afspraken te plannen op de stand met bezoekers. Voor de beurs benader je de doelgroep, met een uitnodiging. Via een link kan men naar de Standcalendar om een afspraak te boeken over een specifiek onderwerp, product, interesse of contactpersoon.
 
De tool houdt de afspraken bij en accountmanagers hebben op de stand effectieve en gerichte afspraken. En bezoekers hoeven niet te wachten als ze op de stand komen. De koffie staat al klaar voor ze 😉
Fairleads Standcalendar

Stand content

Het realiseren van stand content is een vak apart! Er zijn veel specifieke factoren waarmee je rekening moet houden op de stand. Hoe lopen de bezoekers en hoe worden ze getriggerd? Wat wil je als exposant vertellen en hoe kan je dat het beste doen. Voor veel exposanten maken wij animaties voor LED walls, video producties, standvisuals, demo’s en brochures.

leadsregistratie

Het registreren van leads-informatie is essentieel op een beurs. Het is de schatkist van je beursdeelname. 

Het goed in kaart brengen van leads is van essentieel belang op een beurs. In de (korte) tijd dat een bezoeker op je stand is, is het voor de exposant belangrijk om de juiste gegevens vast te leggen van de bezoeker, zonder hem daarbij ‘ het hem van het lijf’ te vragen.

Elke beurs werkt vaak met zijn eigen systeem. Wij hebben veel ervaring met de meeste systemen en met het opstellen van de juiste vragenlijsten en instellingen voor lead generatie. 

fair enough

Wil je ook beursleads optimaliseren?